De Beste Opleider van Nederland 2016 is bekend

19 DECEMBER 2016, AMERSFOORT, NEDERLAND
Voor het eerst sinds de oprichting van de Beste Opleider van Nederland awards in 2012 zijn de twee hoofdprijzen door dezelfde opleider gewonnen. De Beste Trainer van Nederland 2016 zit bij de Beste Opleider van Nederland 2016, en daarmee zijn Wietske van der Klein en haar bedrijf Pure Talent de grote winnaars. Daarnaast zijn er nog eens 19 categorie awards uitgedeeld.

Woensdag 14 december in het Princess Hotel in Amersfoort vonden De Beste Opleider van Nederland awards plaats. Meer dan 175 opleiders waren aanwezig om te zien wie nu echt de besten zijn. Dit jaar hebben meer dan 15.000 gedeelde ervaringen (3.000 meer dan vorig jaar) bepaald wie de winnaars per categorie zijn, wie de Beste Trainer van Nederland is en wie de Beste Overall Opleider van Nederland is. Ruben Timmerman, oprichter van Springest, gaf aan het begin van de awardshow een presentatie over Springest en de successen van dit jaar. Dit zijn de winnaars per categorie:

Beste Opleider van Nederland 2016

1. Sonnevelt Opleidingen
  2. BeCare
  3. Anand

*Niet genoeg andere opleiders die voldeden aan de criteria van genoeg gedeelde ervaringen (meer dan 20 per categorie in 2016).

Springest doneert voor ieder gedeelde ervaring een bedrag bij Stichting Edukans. Springest is dan ook erg blij dat wij op deze manier kunnen bijdragen om onderwijs in ontwikkelingslanden te bevorderen. Zo krijgen kinderen in kansarme landen ook de hulp die zij verdienen om zichzelf verder te kunnen ontwikkelen.

Voor de tweede keer op een rij wil Springest het Princess Hotel Collection Amersfoort van harte bedanken voor het hosten van De Beste Opleider van Nederland.

Springest is dé site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Iedere maand zoeken en boeken 300.000 bezoekers cursussen en opleidingen in onze database van bijna 160.000 aanbieders. Bezoekers kunnen filteren op basis van onder meer prijs, niveau en lesduur en meer dan 50.000 reviews van cursisten raadplegen. Met Springest Go kunnen werkgevers opleidingen voor hun werknemers centraal aanbieden. Deze online leercatalogus op maat kan tevens in bestaande Learning Management Systemen geïntegreerd worden.

Springest is opgericht in 2008 (onder de naam Eduhub) om het voor iedereen makkelijker te maken de juiste opleiding te vinden. De in Amsterdam gevestigde organisatie telt op dit moment 25 medewerkers en heeft de ambitie de Amazon van het leren te worden. Springest is actief in Nederland, Duitsland en Engeland.